Брендування автомобілів

Брендування автомобілів
Брендування автомобілів2017-08-06T08:07:59+02:00

ЗАБРЕНДИРОВАЛИ АВТОМОБІЛІВ З 1991

    НАШИМИ КЛІЄНТАМИ ВЖЕ СТАЛИ ПОНАД 700 КОМПАНІЙ

    Invalid WP Real Media Library ID encountered. Invalid WP Real Media Library ID encountered.
    Дізнатися вартість

    МОЖЛИВО, ВАС ТАК САМО ЗАЦІКАВЛЯТЬ ІНШІ ВИДИ РЕКЛАМИ

    Реклама на маршрутках

    Реклама на маршрутках

    Реклама на автобусах

    Реклама на автобусах

    Реклама на вантажному транспорті

    Вантажний транспорт

    Брендування легкового та вантажного автотранспорту замовника. Виготовлення і розміщення.

    Брендування авто
    Брендування авто
    Дивитися роботи

    Брендування авто – важливий крок у рекламній стратегії кожної компанії. Зазвичай брендування автомобілів передбачає довгострокове використання авто, тому реклама на орендованому автомобілі повинна бути актуальною і через кілька років. Будь-який бренд (brand – торгова марка) має у своєму розпорядженні якусь кількість автомобілів. Напевно і у вашої фірми є власний авто-транспорт. Ви не робили брендування авто? Недозволена розкіш – упускати таку можливість! По місту їздить власний рекламний носій і не рекламує Ваш бренд, в той час, як конкуренти платять за будь-яку можливість зайвий раз заявити про свій бренд. Навіть якщо брендований автомобіль буде їздити не часто, повірте, ця реклама окупиться на 100%.

    Ви навряд чи знайдете більш вичерпну інформацію про брендування авто, ніж на цієї сторінці нашого сайту. Ми вам розповімо докладно про виробництві реклами і як виготовляється реклама бренду на транспорті (корпоративному авто) в найбільших містах України. Брендування транспорту (брендування авто) у Києві за своєю організаційною структурою навряд чи чимось відрізнятиметься від реклами бренду на транспорті в Харкові або брендованого транспорту (фірмового авто) в Дніпропетровську. Єдині технології виробництва друку і нанесення. Так брендований фірмовий транспорт р. Одеса транспорт з рекламою бренду в Донецьку будуть виконувати одні і ті ж завдання – просування бренду товару, ТМ. Розділ реклама на транспорті (корпоративному авто) у Львові буде так само супроводжений додатковою інформацією, як і розділ сайту реклама на транспорті (корпоративному авто) в Сімферополі. А тепер більш докладно про рекламу брендів на автотранспорті, матеріалах, технологіях, особливостях.

    З 1991 року більше 40 тис. одиниць всього забрендованого нами транспорту у 52-х містах України (тролейбусів, трамваїв, автобусів типу «Богдан», «Газель» та ін) включаючи фірмовий транспорт, частка продажів реклами на приватному, корпоративних, фірмовому автотранспорті, тобто на транспорті компаній рекламодавців, становить понад 15 тисяч одиниць фірмового корпоративного транспорту їх власників. В першу чергу реклама на транспорті виготовляється в таких містах, як Київ, Харків, Дніпропетровськ, Одеса, Донецьк, Львів, Сімферополь та ін Отримавши короткий уявлення про рекламу на фірмовому корпоративному або приватному автотранспорті, ви по ходу опису цієї сторінки зможете побачити фото декількох сотень найбільш цікавих робіт, виконаних на корпоративному або приватному транспорті компанією PRIISK GROUP.

    Реклама на фірмовому корпоративному транспорті «покриває» іміджем рухомий склад, як рекламодавців – виробників товарів, так і транспорт підприємств їх партнерів-аутсерсеров з логістики. Навіть якщо на вашому підприємстві 1-2 машини це хороший привід один раз вкласти гроші у виготовлення реклами на автотранспорті, щоб потім отримувати додаткові візуальні або прямі комунікації за рахунок збільшення ваших клієнтів (споживачів товару) на яких ви раніше не планували. Ви завжди встигнете витратити гроші на оренду щитів або лайтбоксів. Реклама на корпоративному транспорті для рекламодавця є не тільки економічно вигідним способом просування продукту і підвищення впізнаваності товару. Періодично оновлювана реклама на корпоративному транспорті може грати роль більш гнучкого носія інформації порівнянного з конструкціями типу Bill Bord. З’явився новий продукт і його реклама можуть бути відразу ж представлені на корпоративному вантажному та легковому транспорті рекламодавця, тим самим будуть підсилювати акцент на певний товар, продукт (торгову марку) і сприяти збільшенню продажів.

    Для реклами на фірмовому корпоративному транспорті застосовуються різні транспортні засоби – від малих седанів, пікапів і автобусів і закінчуючи вантажним тоннажным транспортом, включаючи Євростандарт (13,5 м.). Важливо відзначити, що фірмовий транспорт буває не тільки з жорсткою поверхнею, але і з тентової. Пошиттям тентів та виготовленням реклами на PVH фарбою або повнокольоровим друком у PRIISK GROUP займається підрозділ PRIISK TENT (дивіться фото і опис у відповідному розділі). На початку «дев’яностих» в основі виробництва реклами на корпоративному транспорті переважали лакофарбові технології з перекраской авто способом AIR BRUSH. Зараз 98% робіт по рекламі на фірмовому корпоративному транспорті давно виконується на основі винилографии, тобто з використанням самоклеючих вінілових плівок (далі СВП). Важливо відзначити, що наше підприємство є офіційним, сертифікованим дилером в Україні таких матеріалів, як 3М і LG. По суті, жоден виробник реклами на транспорті в Україні, крім PRIISK GROUP не є конвертором (тобто виробником реклами і постачальником-дистриб’ютором СВП) одночасно в одній особі.

    Крім своїх матеріалів (СВП виробництва 3М і LG) за ціною закупівлі (тобто за собівартістю), ми пропонуємо нашим клієнтам за рекламу на корпоративному автотранспорті власну повнокольоровий друк на цих плівках, а також захисну ламінацію на своєму обладнанні (див. розділ PRIISK PRINT). Якщо до цього додати свій відділ дизайну, який за нульовою вартістю при розміщенні замовлення по рекламі на вашому корпоративному транспорті забезпечує виготовлення та адаптацію дизайну, а також чотири десятки штатних фахівців-поклейщиков, які пройшли професійне навчання по поклейке реклами на транспорті, як в Україні, так і за кордоном. В результаті проглядається повний цикл пов’язаного технологічного процесу, який можна знайти тільки в PRIISK GROUP в розумінні процесу – реклама на транспорті. З цих складових формуються конкурентні ціни на транспортну, транзитну рекламу, які ми надаємо для наших клієнтів. Ми звикли приємно дивувати своїх замовників, які розміщують рекламу на транспорті, також і швидкістю виконання робіт. Важко уявити, як можна обклеїти» рекламою 380 пікапів «Пежо партнер» в 22 містах України за 14 днів, але це реальність для рівня нашої компанії. При цьому на кожній такій машині було по шість з половиною квадратних метрів комерційної графіки, яку потрібно було коректно «укласти» на не прості рельєфні і сферичні поверхні кожного з 380-ти авто. Про якість робіт нашої групи компаній говорить перелік наших клієнтів та робіт (див. розділ «Клієнти»).

    Ми можемо багато розповісти про якість і технології плівок в першу чергу виробництва 3М і LG, які в ряді випадків просто не мають аналогів на ринку і при цьому залишаються конкурентними за ціною у PRIISK GROUP, офіційного дистриб’ютора комерційної графіки цих брендів в Україні. Більш детальну інформацію про матеріалах СВП та їх порівняльний аналіз, включаючи рекомендації щодо застосування, ви зможете знайти у розділі «Матеріали для виробництва реклами на транспорті).

    Виготовлення та розміщення реклами на корпоративному, приватному транспорті (авто) на перший погляд здається складним процесом. Але якщо для вас, як замовника реклами на корпоративному автотранспорті або на автотранспорті ваших партнерів важливо, як буде виглядати ваша реклама відразу після нанесення або через рік або через три роки, тобто, як завжди, два варіанти. Перший – покластися на професіоналізм менеджменту PRIISK GROUP, поставити завдання і чекати встановленого строку її виконання. Ми зможемо запропонувати різні технічні варіанти ціни виробництва і Ваша реклама на транспорті, як з точки зору вибору самоклеющих, вінілових плівок (СВП), так і технологій брендування транспорту буде найкращим технологічним рішенням. У кожному конкретному випадку ми зможемо аргументувати всі «за» і «проти» застосування того чи іншого матеріалу СВП для реклами на транспорті починаючи від цільового призначення, клейового зусилля, адгезії, розтягування і відповідно до терміну гарантії. Так що на чому зупинити свій вибір на перевірених, надійних або допустимих або на сумнівних, матеріалах для реклами на транспорті, але може більш дешевих, – вирішувати вам. Адресна програма дислокації транспорту планованого під рекламу в містах України, його кількість і типи транспорту, зможуть спростити систему формування вартості виробництва реклами на транспорті по всій програмі. Таку інформацію при плануванні реклами на корпоративному транспорті відповідальні менеджери компанії рекламодавця зазвичай отримують від свого відділу логістики або збирають самостійно від представників «на місцях» по кожному місту. Після того, як така інформація для розміщення реклами на вашому автотранспорті зібрана та замовник визначив, виходячи зі своїх завдань, найбільш підходящий матеріал (СВП) для виробництва реклами, нашими фахівцями пропонується розрахунок вартості за проектом. Уточнюючим обставиною впливає на вартість може бути так само технічний формат вимоги по розміщенню друку 360, 720, 1440 dpi або пікселів на дюйм», який має диференціацію в площині «якість друку – ціна». Для вантажного корпоративного транспорту та реклами на ньому зазвичай застосовується 720 крапок на дюйм і рідше 1440 dpi. При брендуванні легкового транспорту і виробництва реклами на ньому навпаки частіше 1440 точок на дюйм, ніж 720 dpi. Зазвичай друк здійснюється сольвентними фарбами, але у разі необхідності розглядається UF спосіб нанесення або друк латексними фарбами зі здатністю збереження іміджу при розтягуванні (flexible). Друк такими фарбами може бути дорожче, зате ці фарби стійкі до UV випромінювання і не потребують ламінації. Говорячи про ламінації, як про процес захисту зображення, виконаного на СВП, наприклад сольвентними фарбами, не можна не відзначити, що це важливий процес. Авто з вашою рекламою буде експлуатуватися далеко не один рік, тому захисний ламінат, у вигляді прозорих плівок, які накочуються на спеціальному обладнанні на поверхню СВП з печаткою, захистить імідж реклами від вигоряння від сонця, витирання в процесі автомийок, і впливу хімічних реагентів, і дорожньої солі.

    Повертаючись до повнокольорового друку до того, як з’явиться реклама на транспортному засобі контрольним тестом для орієнтації клієнта буде зразок відбитка виконаний на різних видах СВП, або з різним технічним роздільною здатністю dpi. Після надання кольоропроби виготовленої на нашому обладнанні замовник вибирає оптимальний для себе варіант технічного дозволу і зрозуміло самої основи тобто СВП. І вибір відбувається, як по виробнику 3М, AVERY, LG, ORACAL і т. п., так і по серіях плівки класифікують у кожного з виробників їх призначення, а значить гарантію на клейове зусилля або, наприклад, захист матеріалу внаслідок вигоряння від UV-випромінювання. Наприклад, у технологічній лінійці плівок виробництва 3М (США), які ми поставляємо в Україну на правах офіційного дистриб’ютора, можна виділити, принаймні, 3 основних серії, що застосовуються для виробництва реклами на корпоративному автотранспорті. Це серія Scotchcal IJ 25 (3M), Scotchcal IJ 37 (3M), і відповідно 380 серія (3M). Так, наприклад, серія 25 (3М) чудово виконує завдання по обклеюванню на рівну, пластикову або металеву поверхню борти авто при виробництві реклами на транспорті. Серія 37 (3М) вже здатна до застосування на бортах, де спостерігаються незначні вигини бортовий поверхні. І тільки серія Scotchcal IJ 380 (3М) здатна проходити всі сферичні ділянки, як зовнішні, так і внутрішні, включаючи впрессовку імітує вікно або складні тривимірні кути і робити це цілісним шматком без «швів» і «прорізів». Саме цей матеріал застосовується нашим підрозділом AVTO DRESS CODE для винилографии та оформлення авто фізичним особам під камуфляж, коли машина повністю затягується на всіх її металевих поверхнях (CAR WRAPPING). Як і 380 серія 3М, так і чорні матові литі плівки і плівки типу CARBON імітують структуру вуглеволокна застосовуються нашим підрозділом ADC для стайлінгу авто з повною затяжкою автотранспорту цими матеріалами. Йдучи глибше в площину можливостей СВП тих чи інших виробників рекламодавцеві важливо знати, наприклад, що не 640, не 651, не 751 серії ORACAL, (ORAFOL) не призначені для широкоформатного, сольвентного друку на відміну від будь-якого матеріалу виробництва 3М, який ми пропонуємо для виробництва реклами на транспорті. Друк на цих матеріалах 640, 651 і 751 серії, навіть якщо і зможе бути технічно здійснено, то буде володіти високим ступенем ризику передчасної втрати щільності кольору уф фарб. Просто тому, що всі три серії цього виробника – це біла плівка призначена для порізки на плоттері (катері) букв, шрифтів, як для інтер’єрних вивісок, так, наприклад, для написів на вітрині – «знижка 50%». По кожному виду СВП у нас існує практичний досвід за два десятки років роботи в сегменті реклами на корпоративному автотранспорті і в зовнішній рекламі в цілому, дивіться розділ «Зовнішня реклама». Наші фахівці працюють в будь-якому місті України, коли необхідна реклама на автотранспорті будь то Київ, Харків, Дніпропетровськ, Одеса, Донецьк, Запоріжжя, Львів, Кривий Ріг, Миколаїв, Маріуполь, Луганськ, Севастополь, Макіївка, Вінниця, Сімферополь, Херсон, Полтава, Чернігів, Черкаси, Хмельницький, Суми, Житомир, Горлівка, Рівне, Кіровоград, Дніпродзержинськ, Чернівці, Кременчук, Івано-Франківськ, Тернопіль, Луцьк, Краматорськ, Мелітополь, Керч, Нікополь, Сєвєродонецьк, Слов’янськ, Бердянськ, Ужгород, Алчевськ, Павлоград, Євпаторія, Лесичанск, Кам’янець-Подільський та ін

    Для менеджменту компанії PRIISK не важливо хто замовник реклами на корпоративному автотранспорті – рекламне агентство або безпосередньо рекламодавець. Наші менеджери супроводу забезпечать вирішення всіх питань, починаючи від забезпечення приміщень у містах брендування в будь-якому місті країни і закінчуючи координацією постановок автотранспорту під рекламу з відділом логістики або з представниками транспорту «на місцях». Важко назвати якийсь бренд або компанію, роботи якої з реклами на автотранспорті не виробляє наша компанія (див. розділ «Клієнти»). Ми наполегливі в досягненні своїх цілей тому, що PRIISK GROUP здатний забезпечити все найкраще в рекламі на корпоративних, фірмовому автотранспорті за конкурентною ціною. Для нас не важливо: це тендер або багаторічний договір по обслуговуванню в галузі реклами на транспорті того чи іншого клієнта. Ми звикли працювати із самовіддачею, навіть якщо клієнтові потрібно забрендувати одне колесо. Понад сорок тисяч одиниць транспорту з рекламою виготовили наші фахівці в містах України та ближнього зарубіжжя з 1991р. Ми, як вміємо знаходити взаємовигідні компроміси, так і доводити свою спроможність у виробництві та супроводі реклами на автотранспорті на будь-якому рівні прийняття рішень рекламодавця. Потрібно, також, якщо ви рекламодавець, бути обережним і виборчим з новими учасниками ринку послуг в рекламі на транспорті. У боротьбі за клієнта, задекларовані у своїх намірах більш дорогі, але надійні самоклеющие плівки можуть бути замінені у виробництві недобросовісним підрядником на інші більш дешеві, «економ» серії плівок СВП, які можуть почати «відклеюватися» від бортової поверхні, скажімо через місяць або три після нанесення. Чи може нове підприємство з реклами на транспорті з досвідом роботи, наприклад, один рік, давати гарантію два, три або п’ять років на свою роботу? Це вирішувати вам, як і відповісти собі на питання, чи буде це підприємство на ринку через рік чи ні? Серію плівки на якій здійснюється друк можна контролювати або при самому процесі обклеювання, або проконтролювати весь тираж вже з друкованою рекламою на плівці в рулонах по маркуванню на паперовій підкладці з парафіновою основою, з якої ця плівка знімається прямо при нанесенні на борт. Поставте така умова в договорі і ви захистите себе від недобросовісної конкуренції і уникнете судових тяжб і юридичної тяганини, не виправдав себе партнерам і їх гарантійним зобов’язанням. Можна, звичайно здійснювати вибірковий контроль обраного матеріалу СВП в процесі робіт, але якщо автотранспорту під рекламу 100 одиниць і він розкиданий по Україні, це буде займати час.

    Ми, як завжди, готові поділитися нашим досвідом роботи по рекламі на транспорті завдовжки більше двох десятків років. Сподіваємося, що загальний опис ряду матеріалів і виробників самоклеючих плівок СВП, застосовуваних для виробництва реклами на транспорті на різних поверхнях, надане на цій сторінці та у розділі «Матеріали для реклами на транспорті», допоможе Вам.

    Фото брендованих авто. Реклама на транспорті.
    Фотогалерея робіт PRIISK GROUP.

    Для детального перегляду натисніть на зменшене зображення.
    Також у галереї Ви можете дати оцінку найбільш цікавим робіт.