Поліровка кузова автомобіля

Поліровка кузова автомобіля
Поліровка кузова автомобіля2021-04-07T12:32:12+02:00

Тюнінг, стайлінг, рестайлінг, обклеювання авто плівками

Тюнінг, стайлінг авто. Поліровка кузова автомобіля.

Кожен автовласник хоче, щоб його машина завжди виглядала, як нова, і її лакофарбове покриття блищало так, ніби було нанесене вчора. Але по мірі експлуатації транспортного засобу воно втрачає привабливий вигляд. Це пов’язано із природніми причинами — частим впливом вологи і прямого сонячного проміння, довгим контактом із пилом, камінням, іншими твердими частинками. Через усі ці факторі покриття поступово руйнується, на ньому з’являються острівки корозії.

Полірування авто — процедура, яка проводиться з метою відновлення початкового кольору і блиску автомобіля. Це універсальна методика, яка допомагає усувати різні дефекти лаку, повертати йому привабливий вигляд. Необхідність у ній з’являється завжди через якийсь час після експлуатації автомобіля. З часом на ньому стають помітними непривабливі сіточки подряпин і тріщин, навіть якщо автовласник дуже обережний та акуратний.

Які є різновиди

Умовно цей процес ділиться на два види — відновлювальний і захисний. Перший спосіб передбачає усунення недоліків лакофарбового покриття, які є наслідком впливу зовнішніх негативних чинників, наприклад, агресивних речовин, піску, солі. В процесі прибираються усі тріщини, подряпини. В результаті кузов знову стає блискучим і гарним, набуває яскравого, насиченого кольору. Цю методику називають також абразивною.

Захисне полірування проводиться для нового транспортного засобу з метою запобігти ушкодженням і вигоранню під впливом ультрафіолетових променів. Також його застосовують на відносно свіжих, нещодавно пофарбованих машинах. Під час цього способу задіюють неабразивні або мікрозернисті полірувальні пасти.

На відміну від захисного, відновлювальне полірування застосовується тоді, коли треба повернути поверхні втрачений блиск, прибрати риски й подряпини. Залежно від величини і важливості проблеми, можуть залучати такі методики:

  • абразивна. Передбачає повний комплекс виконання усіх робіт. Включає початковий прохід по поверхні наждачним папером і подальшу обробку, яка буває грубою, середньою та фінішною;
  • стандартна. Виконується в кілька проходів за допомогою спеціальних абразивних паст велико- та дрібнозернистого типу;
  • легка. Виконується за допомогою мікро- або дрібнозернистих паст у один-два проходи.

Абразивне полірування передбачає зняття частини лаку. Тому таку процедуру можна проводити не більше трьох разів. Потім знадобиться повторне лакування машини.

Як проводиться

Поліровка автомобіля — послідовний процес, який складається з кількох етапів. Починається він завжди з підготовки. Мається на увазі не лише вибір підходящих матеріалів та інструменту. Перш ніж застосовувати спеціальні пасти, поверхню авто треба обробити. Ця процедура вимагає дбайливого й акуратного ставлення, інакше замість старих дефектів доведеться усувати нові.

Спочатку автомобіль добре і ретельно миють. Для цього використовують не лише губку, але й спеціальні шампуні, призначені саме для таких цілей. Потім поверхню добре оглядають, виявляють сліди комах, нафтопродуктів, масел і видаляють їх. Коли поверхня стане абсолютно чистою, її треба знежирити за допомогою уайт-спіриту, а потім повторно помити просто водою.

Підготовка також передбачає очищення поверхні за допомогою синтетичної глини. Цей етап часто пропускають, хоча він допомагає добре очистити лак від усього помітного сміття. На цьому етапі обробки застосовують мильний розчин або лубрикант. Завершальний етап підготовки — повторне знежирення зі споліскуванням. Далі поверхню потрібно висушити, і заклеїти маскувальною стрічкою ті частини, які не будуть поліруватися.

Подальший процес виглядає так:

  • матування наждачним папером. Це робиться хрест-навхрест на попередньо змочених невеликих ділянках. Не варто робити кругові рухи або зачіпати краї чи ребра жорсткості;
  • протирання кузова. Для цього використовують вологі серветки. Потім поверхня висушується, і далі можна перевіряти результат. Не обов’язково виводити повністю усі подряпини, достатньо зробити їх непомітними, але так, щоб не зішкребти сам лак. Обробка робиться повністю для всього кузова або частково, лише для проблемних місць;
  • послідовне полірування. Це робиться за допомогою кругів різної жорсткості і полірувальної пасти, яка має різні ступені абразивності. Спершу беруть грубий матеріал, далі — середньої, і наостанок — дрібної зернистості. Поліровка виконується плавними рухами, спочатку в одному, а потім — в перпендикулярному напрямку, без зупинок;
  • протирання антисиліконом. Цей етап необхідний уже після того, як виконані основні полірувальні роботи і оброблені усі ділянки, які цього потребують;
  • нанесення захисного покриття. Це допоможе надовго зберегти отриманий результат.

Останній етап іноді ігнорують, але тоді всього через декілька мийок доведеться все повторювати заново.

Захисне покриття буває різним. Усі існуючі варіанти відрізняються за своїми властивостями. Використовуються:

  • гарячий або звичайний віск. Цей матеріал має низьку ціну, наноситься швидко і є дуже поширеним, хоча має один серйозний недолік — тримається недовго, і після обробки ним поверхня скоро знову стає чутливою до різних уражень;
  • карнаубський віск. Наноситься в три шари, після глейзу та силанту. Дозволяє отримати чудовий, глибокий колір і захистити кузов від різних дефектів приблизно на півроку. Але через три місяці віск потрібно буде нанести повторно;
  • рідке скло й кераміка. Більш дорогі, але довговічні, дуже якісні покриття, які зберігають усі свої властивості на поверхні протягом 2–3 років.

Навіть якщо нанести найдешевший віск, можна отримати захист для автомобіля, хай і на відносно короткий період. Зате за цей час ви будете впевнені, що корозія йому не загрожує.

Особливості професійної поліровки

Деякі автовласники у прагненні зекономити проводять цю процедуру у власному гаражі своїми руками за допомогою звичайних матеріалів. Але це не дає такого якісного, ефективного і довговічного результату, як у випадку із професійним втручанням. Спеціалісти нашої компанії проводять полірування авто у Києві за доступною вартістю, із дотриманням усіх правил виконання цієї процедури.

Правильний, ефективний процес передбачає використання для миття спеціальних автомобільних шампунів, які гарно, а головне, дбайливо прибирають усі забруднення. Правильне полірування робиться не на вулиці, а в закритому приміщенні з гарною вентиляцією, повністю сухому й ретельно прибраному.

Для протирання використовуються лише м’які серветки, які точно не пошкодять покриття. Щоб уникнути висихання матеріалів, спеціалісти виконують полірування окремими ділянками, починаючи з даху і рухаючись вниз по кузову. Полірувальний диск рівномірно притискається до поверхні, тому ніяких пропусків або перекосів немає.

Після виконання усіх робіт варто перевірити, настільки якісно і правильно вони зроблені. У цьому можна впевнитись, якщо краплі води рівномірно стікають по поверхні. Також власник має можливість перевірити ефективність проведених робіт самостійно, за допомогою звичайного ліхтарика. Якщо поверхня не має розводів і голограм на світлі, отже, вона відполірована добре.