Поліровка кузова автомобіля

Поліровка кузова автомобіля
Поліровка кузова автомобіля2016-11-12T14:49:18+00:00

Тюнінг, стайлінг, рестайлінг, обклеювання авто плівками

Тюнінг, стайлінг авто. Поліровка кузова автомобіля.

Захист лакофарбового покриття автомобіля само як і періодичні, профілактичні заходи по відновленню зовнішнього вигляду авто, досягаються як правило одним і тим же способом. Технологія полірування авто передбачає використання відбувають за характеристиками абразивних матеріалів і полировальников, починаючи з крупнофактурных і закінчуючи мелкофактурной субстанцією (пастою), завдяки механічній обробці борту. Професійна поліровка кузова дозволяє зберегти як лакофарбовий шар автомобіля , так і безумовно, зовнішній вигляд вашого авто. Це забезпечує ремісію лакофарбового шару від UF-випромінювання, від соляних середовищ, кислотного дощу, а також від дрібних подряпин в наслідок непрофесійної мийки авто, ну і звичайно від природних впливів, як пташиний послід і «свіжі» деревні смоли.
Професійна поліровка авто залишає цельнофактурный шар лаку, що не боїться впливу хімічних реагентів, безконтактних мийок, сольових впливів зимового дорожнього покриття і інших зовнішніх впливів. Правильна, поетапно виконана, полірування автомобіля забезпечує поверхню, яка найменше піддається також і абразивного впливу піску і бруду.

Умовно полірування автомобіля можна розділити на 3 цілі і 3 рішення в залежності, як від самого стану лакофарбового шару, так і від цілей самого полірування.
Перша ситуація – відсутність глибокого блиску і оксидації покриття (наявність матового відтінку) без явних подряпин, і без сколів до ґрунту – це привід для проведення профілактичної «м’якої» (не пізно) відновної полірування, займає менше часу фахівця, і менше витратних матеріалів, носять по своєму функціональному призначенню більш «фінішний» косметичний характер. Саме такий тип полірування частіше зустрічається для підготовки авто під обклеювання самоклеющейся вінілової плівки. Обов’язковим, на думку фахівців стайлінг-студії ADC, є предподготовительный процес полірування авто, особливо у випадках поклейки дзеркальних або матових самоклеючих вінілових плівок. Якщо ж при матовому лаку і тьмяному блиску авто, подряпини та сколи значимі в сприйнятті стану автомобіля, то необхідність у відновній більш глибокої абразивному поліруванні також необхідна, як і заміна свічок на певному пробігу авто. Друга ситуація, що вимагає полірування авто, виникає в наслідок перефарбовування авто, починаючи від залишкових проявів і мігрені при фарбуванні складних деталей, і закінчуючи технологічними помилками, які зробив маляр, і які можливі для усунення способом професійної полірування лакофарбового шару.

Полірування автомобіля – також важливий елемент передпродажної підготовки авто. В такому випадку важливий лише зовнішній вигляд автомобіля, так як майбутній власник навряд чи оцінить по достоїнству нові технології захисту лакофарбового шару. В даному випадку достатньо першого запропонованого функціонального рішення « косметичної, поверхневої полірування». Якщо ж ви плануєте експлуатацію вашого авто в майбутньому, то для себе вам треба щось більше ніж просто автокосметический підхід – вам потрібен захист. Для цього більш якісного третього рівня вирішення питання, використовуються передові технології визнаного лідера технологій і матеріалів такого як 3М (США). Вони швидше виявляться незамінні.

Майстер клас для професіоналів та учнів.

Можна намагатися «винаходити велосипед» у технологіях полірування авто, можна комбінувати «нове» з «старим перевіреним», але краще застосовувати нове з новим тоді «всі шляхи ведуть до 3М». Це те, що перевірено на російському і українському ринках з початку 80-х після того, як і старий і новий світ прийняв 3М як еталон технологій полірування авто.
Зупинимося на системі Perfect-it ||| як на цілісному структурированом процесі робіт з вичерпним набором необхідних полірувальних матеріалів. Перше з точки зору ідентифікації можливостей, спеціаліст – шліфувальник повинен проінформувати клієнта про те, чи всі дефекти лакофарбової поверхні авто усуваються, чи є якісь проблемні місця, що потребують підготовчих заходів. Далі, професійний полірувальник повинен знежирити деталь, видалити з поверхні бітумні і маслянисті забруднення. Не видалені відразу залишки бітумних смол і масел швидше приведуть в непридатність абразив і мінерали, «засалив» їх.

Навряд чи варто уточнювати, що на абразиве 3М для сухої шліфовки передбачено пилевідштовхуючий покриття, як для «мокрого шліфування» абразиви захищені від забивання. Але будьте готові до підвищеному витраті абразивних матеріалів і зниження ефективності процесу полірування, якщо ви не сумлінно позбавилися від жирових і бітумних відкладень до початку шліфування. Це те, з чого потрібно почати будь-який процес. Друге питання, який повинен вирішити майстер-полірувальник – це визначення площі оброблюваної поверхні, під яку компанія 3М пропонує три діаметральних розміру абразиву 32 мм, 75 мм і 150 мм. Останній, як правило використовується під шліфмашинку для великих площ. Системне позмінне використання абразивів – найважливіший елемент полірування авто. Якщо після абразивної обробки деталі залишається хоча б незначний дефект, то він не зможе бути усунутий наступним етапом роботи. В результаті, після машинної механічного шліфування або «мокрою» ручний, не повинно залишатися жодних подряпин, шагрені, на оброблюваній ділянці або деталі. Такі дефекти не повинні бути видимі.

Наступним етапом роботи полірувальника – боротьба з «рискою», яка в будь-якому випадку залишається після обробки абразивом, не дивлячись на сталу традицію відразу за етапом шліфування застосовувати абразивне полірування. Інноваційний підхід 3М в системі полірування Perfect-it ||| з виходом на ринок абразиву Triza ct впроваджено проміжний новий етап, завдяки якому ефективність роботи значно підвищилася.
взиаАбр Trizact позиційований як микротонкий на спеціальній спіненій основі, що складається з інтегрованих в нього найдрібніших мінералів. Буквально кожен найменший зубчик абразиву складається з величезної кількості дрібних частинок. Технологічне рішення дуже інноваційно: обламываясь при полировочном процесі «зубець» сам відкриває, що стоїть за ним новий мінерал, який в свою чергу продовжує «працювати» з тією ж ефективністю. Абразив Trizact в результаті роботи забезпечує зменшення «ризики» з загальнодоступних 1-1,5 мікрона до 0,2-0,5 !!! Зрозуміло, полірування такий не пізно «ризики» значно простіше і швидше. Крім часу, економиться витрата дорогої полірувальної пасти. В кінцевому підсумку знижується знос полировальников. Від однієї третини до половини знижується час роботи всієї системи, завдяки абразиву Trizact. В результаті економії часу на весь процес зменшується оплата праці і собівартість робіт у цілому.

Далі – етап абразивного полірування. Для продовження роботи полірувальник визначає співвідношення полірувальника і пасти на підставі «твердості» лакофарбового шару і раніше витраченого часу на шліфування. При твердому покритті рекомендується дуже ефективна абразивна паста з білим ковпачком Fast Cut і вовняним полірувальником. При звичайному «середньому» покритті застосовується та ж паста, але з помаранчевим поролоновим полірувальником. М’яке покриття характерно для нещодавно пофарбованої поверхні і в цьому випадку використовується той же помаранчевий полірувальник з менш активної пастою з чорним ковпачком.

Відносно недавно виробник 3М вивів на ринок абразивну пасту Trizact з пурпурним ковпачком. Ця паста зазвичай використовується при роботі з цільної деталлю кузова. 3М рекомендує Fast Cut для обробки невеликих ділянок до півметра на півметра, так як на капоті або даху вона буде встигати підсихати на відміну від пасти Trizact. В результаті абразивного полірування ми отримуємо глянсову поверхню. Але зупиняти процес полірування не можна, так як цей перший глянець може бути оманливим. Для ідентифікації якості попередніх етапів роботи, 3М розробив спеціальну пасту з блакитним ковпачком, яка проявляє можливий шлюб першого етапу шліфування. Використовується така паста з текстурним полірувальником. Саме після полірування такою пастою, полірувальник може отримати саме ідеальну поверхню, яка зберігається на протязі довгого часу.

За бажанням клієнта передбачена опція, що захищає блиск. Вона можлива, але не обов’язкова. 3М в цьому випадку пропонує пасту на основі карнаубского воску. Він у прямому сенсі не захищає від механічних впливів, а більше подовжує враження свежеотполированного автомобіля. При цьому треба віддати належне, цей віск оберігає лакофарбову поверхню від помутніння і від ультрафіолету. Рекомендована обробка пастою з воском – 3-4 рази на рік.
Для такого захисного шару полірувальник повинен використовувати спеціальний полірувальник «високі пальчики», орбитально-эксцентрированную машинку і цю «воскову пасту». Цей процес зі складною траєкторією ідеальний для втирання пасти. Через 4-6 хвилин «втерта» паста готова для процесу располировки. Використовуючи серветки високої ефективності Scotch-Brite (номер за каталогом 3М № 6011). Ці серветки не залишають ворсу на поверхні, не «розмазують» пасту. Ні слідів, ні подряпин, ні «рисок». Професійний підхід забезпечує бездоганний, «надійний» результат, який Ви зможете отримати в стайлінг-студії AVTO DRESS CODE (Priisk Group).