Вітрина є важливою складовою кожного магазину чи торговельного центру. Вона відіграє важливу роль у просуванні товарів чи послуг, привертанні уваги перехожих та залученні нових відвідувачів. Грамотне й правильне оформлення необхідне, аби перехоплювати потік людей, що проходять повз приміщення, викликати в них бажання зайти всередину, зробити покупки або зателефонувати до компанії.
Оформлення вітрини магазину має за мету ознайомити потенційних клієнтів з асортиментом, нагадати про наближення того чи іншого сезону, сповістити щодо проведення акцій, розпродажу. Демонструючи товари, їх треба рекламувати, додатково надаючи інформацію про спеціальні послуги, знижки. Якщо використовувати влучні й привабливі засоби, вдасться досягти головної цілі – підвищити зацікавленість споживачів і збільшити показники продажів.
Головні особливості
Оформленню вітрин завжди треба приділяти максимум уваги, адже ця частина магазину разом із фасадом є важливою складовою зовнішньої реклами. Якщо вона виглядає непривабливо, не дає інформації про асортимент і його переваги, клієнт не матиме бажання заходити всередину.
Вітрини бувають:
- відкритими, коли перехожий бачить увесь магазин через скло. Цей тип називають також варіантом «на перегляд». Зазвичай його використовують для торговельних точок, де продається одяг або побутова техніка;
- закритими, коли вітрина відокремлена від залу рекламним зображенням у вигляді перегородки, а потенційному клієнту не видно, що знаходиться всередині. Таке рішення характерне для залів, які потребують захисту від сонячних променів (наприклад, продуктових магазинів або великих супермаркетів, гіпермаркетів);
- закрито-відкритими. У такому випадку внутрішній простір залу проглядається частково, він наполовину відгороджений рекламними конструкціями, стінами, різними декораціями, зображеннями.
Щоб вітрина вийшла ефективним елементом зовнішньої реклами, для неї треба підібрати привабливий дизайн. Він має бути логічним продовженням самого магазину, доповнювати його назву, показувати спеціалізацію та враховувати смаки цільової аудиторії (потенційних покупців).
Для оформлення можна використовувати текстову й графічну інформацію. Це не лише короткі, влучні рекламні тексти, а й геометричні фігури, декоративні елементи. Залежно від напрямку діяльності торговельної точки, активно застосовують сюжетні зображення з героями казок чи мультфільмів, жанрові сцени.
Правила оформлення
Щоб створити гарну, привабливу вітрину, яка вдало працюватиме на просування товарів або послуг, при розробці дизайну варто враховувати такі правила:
- проаналізувати особливості товарів, які продаються в магазині. Має значення, до якої групи вони відносяться, які асоціації викликають у споживачів. Концепція оформлення залежить і від конструктивних особливостей вітрини – її конфігурації, глибини, висоти тощо;
- врахувати специфіку товару. Візуально саме він повинен домінувати. Елементи декору завжди мають другорядне значення, адже не їх реклама має здійснюватися при оформленні вітрини;
- при розробці дизайну визначається ідея, зрозуміла потенційним покупцям. Найкраще розробити багаторівневу експозицію для демонстрації товарів, особливо в тому випадку, якщо це взуття. Фонове рішення, декорації – усе це підкреслює й доповнює головну думку.
Велике значення має освітлення вітрини. Воно повинно бути достатнім, аби глядач міг розрізняти основні елементи (навіть ввечері або вночі). Експозицію слід підтримувати в належному санітарному стані. Якщо не дбати про чистоту, вітрина дуже швидко перестане бути привабливою.
Invalid WP Real Media Library ID encountered.