Оформлення торгівельних точок

Оформлення торгівельних точок
Оформлення торгівельних точок2021-04-07T13:29:37+02:00
Дізнатися вартість

Навколишня обстановка завжди впливає на психіку споживача. Якщо вона викликає у нього негативне враження, неприємні емоції, тоді вірогідність того, що він захоче щось придбати у такому торговельному залі чи звернутися туди повторно, дуже мала. Для якісної реклами й формування позитивного ставлення у клієнта потрібно грамотно продумати дизайн і планування приміщення.

Активність діяльності компанії, що продає будь-яку продукцію, формується завдяки раціональному розташуванню обладнання, комфортній атмосфері всередині й приємному дизайну. Влучне, продумане оформлення торгового місця сприяє зростанню кількості постійних покупців, підвищенню довіри до бренду, збільшує час перебування людини в конкретній точці. Гарний дизайн зміцнює імідж компанії, підвищує продуктивність персоналу.

Особливості оформлення торгового залу

Оформлення торгових точок

Розробка дизайну магазину чи супермаркету зазвичай починається з вибору обладнання. Велике значення має клас торгової точки, розміри приміщення, де знаходиться товар. Обов’язково треба продумати концепцію зонування простору з розташуванням усіх його складових, а також колірне оформлення.

При поділі торгових залів на окремі частини варто враховувати такі моменти:

  • більшість покупців при вході повертають направо, тому саме в тій стороні магазину слід розміщувати інформацію про новинки, акції, розпродажі;
  • більша частина покупок робиться при вході;
  • недорогі товари найкраще ставити всередині магазину;
  • перша зона, яка знаходиться збоку біля входу, має містити найбільш трендову, дорогу продукцію. Далі йдуть повсякденні товари щоденного попиту, останніми – найменш популярні й дешеві.

Особливу атмосферу в торговельному залі завжди створює оригінальний дизайн. Він має бути не просто приємним для покупця, а й стимулюючим, аби у людини виникало бажання придбати товари. Не варто використовувати лише розкішні, багаті або занадто пафосні стилі для оформлення, навіть якщо в магазині продається продукція елітного сегменту. Це тільки відштовхне клієнта, викличе в нього неприємні асоціації.

Краще дотримуватися гранично простої, мінімалістичної концепції. Для оформлення товарних відділів використовують велику кількість супровідних матеріалів. Це POS-листівки, цінники, плакати, буклети, флаєри. Не слід додавати забагато графічних елементів і яскравих кольорів.

Особливості розставляння меблів та обладнання

Вибираючи меблі, треба відштовхуватись від типу самої торговельної точки. Для елітного магазину, де продається дорога продукція, доцільно купувати оснащення класу «преміум». Це можуть бути дизайнерські меблі з індивідуальними рисами, зроблені на замовлення. Таке рішення підкреслить престиж торговельної марки.

Площа будь-якого магазину обмежена, навіть якщо це великий супермаркет чи гіпермаркет. Тому при розміщенні меблів варто дотримуватися принципу ергономічності. Треба враховувати, що будь-яке місце з товарами призначене не лише для їхньої демонстрації. Тут будуть ходити працівники та відвідувачі, при цьому важливо, щоб ніхто не відчував ніяких незручностей.

Індивідуальність магазину допоможе підкреслити оформлення кольором. Такий дизайн створює унікальний фірмовий стиль організації. Додатково він впливає на психічний стан споживача, викликає в нього певні емоції або враження, стимулює робити більше чи менше покупок.

За допомогою кольорів рекомендується також розробити зонування торговельних залів. Різні відтінки допоможуть правильно виділити окремі частини магазину, вирізнити найбільш прибуткові, акційні композиції серед інших.

Invalid WP Real Media Library ID encountered.

НАШИМИ КЛІЄНТАМИ ВЖЕ СТАЛИ БІЛЬШЕ 700 КОМПАНІЙ