Реклама на підлозі в торгових центрах (ТЦ)

Реклама на підлозі в торгових центрах (ТЦ)
Реклама на підлозі в торгових центрах (ТЦ)2022-01-19T12:03:54+02:00

Реклама на Підлозі в місцях продажів. Інтер’єрна реклама в магазинах. Виробництво і розміщення.

Реклама в торгових центрах

Реклама в місцях продажів. Виробництво і розміщення. Підлогова графіка, стоппери, воблери, вказівники, реклама на товарній стрічці в прикасовій зоні. Брендинг екстер’єру: реклама на клітинки для зберігання сумок, на турнікетах, на товарних візках. Вітрини, POS конструкції, вхідні групи, тротуарна графіка.

+ 30% збільшення продажів

Маркетологу або бренд-менеджеру, що стежить за тенденціями в світовому рекламному ринку навряд чи варто нагадувати, що в останні кілька років у наших зарубіжних колег потужним інструментом, що збільшує продажі, є в першу чергу підлогова графіка. Таке збільшення продажів за даними “SOCIS Gallup” усереднено складає до 30%. Ви самі можете в цьому переконатись, розмістивши напольную рекламу навпроти стійки з Вашим товаром в одному або, скажімо, в трьох супермаркетах на 1 місяць. Через цей місяць Вам потрібно буде порівняти, як змінилося співвідношення продажів супермаркету з Вашою рекламою, і іншого супермаркету, в якому реклами не було. Аналіз такого співвідношення перевершить Ваші очікування.

Реклама на полу в ТЦ Не дивно, що за секунди до вибору покупця, коли він підходить до вітрини або торгової стійці в супермаркеті, будь-яка інформація, нагадування – яка зумовлює має значення.
До недавнього часу, звичайне уявлення про підлогової графіки у більшості зводилося до відбитків босих ніг або на «стрілках», виконаним на підлозі з непрофесійних матеріалів без захисних ламінатів, з сумнівною якістю поклейки.

Цікаве дизайнерське рішення, наприклад, виконане в обсязі 3D з тінями і відблисками, притягує увагу навіть самого байдужого покупця. Причому, і звичайний дизайн, реалізований в підлогової рекламі, звертає на себе увагу і працює за принципом візуального самплинга.

Якщо Ваше завдання – продати істотно більше товару, при невеликих витратах на рекламу, підлогова графіка – це те, що Вам потрібно в першу чергу.

Реклама на полу в ТЦ PRIISK GROUP пропонує комплексні рішення реклами в місцях продажів від дизайну майбутньої реклами до оренди місця. Самоклеючі вінілові плівки виробництва «3М», лідера інновацій і якості в нашій компанії, Ви зможете взяти за основу за цінами, що конкурують із звичайними матеріалами. Крім підлогової графіки, ми на своєму обладнанні, своїми силами, у всіх містах країни виготовимо і розмістимо будь-які інші носії рекламної інформації (представлені нижче) у торговельних мережах міст України. Комплексне рішення по Вашому бажанню, може припускати роботу «під ключ», не тільки з виробництвом, але і з орендою площ у відомих Вам торгових мережах, і з підготовкою медіа-плану рекламної компанії З 1991 року PRIISK GROUP щорічно виготовляє і розміщує десятки тисяч квадратних метрів в рекламі на транспорті. У нас достатньо досвіду і власних фахівців, щоб виконувати як і раніше, всеукраїнські рекламні завдання швидко, якісно і, як завжди, за конкурентною ціною. Не мають аналогів в своїй більшості, самоклеючі матеріали виробництва «3М» можна застосовувати практично на всіх відомих поверхнях: на плитці, мармурі, асфальті, на склі, на цегляній стіні! Наприклад, нічого крім плівок «3М», Вам надовго не вдасться «поклеїти» на гумову поверхню товарної стрічки в прикасовій зоні або на поручні экскалатора в метро. Хіба що на кілька годин, в кращому випадку днів, експлуатації в русі. Не варто залишати ілюзію того, що існує інший захисний ламінат, крім плівки «3М» на планеті Земля, з прозорим клейовим шаром, наприклад, для довгострокового захисту іміджу, виконаного на перфорованих плівках ONE WAY VISION при обклеюванні вітрин або, скажімо, скляних стін будинків і торговельних центрів. Ніякі звичайні плівки з клейовим зусиллям 16,18 або 20 Ньютон на 25 мм не впораються із завданням, наприклад, передбачає нанесення реклами на аллюминевую, не ґрунтовану поверхню машин з ролетами. Тут без плівки з клейовим зусиллям 72 Н/25 мм, серія 380 Controltac IJ «3М» не обійтися. Незважаючи на рекордні показники адгезії, система Comply не залишить шансу на життя навіть для маленького повітряного міхура під плівкою. Так, до речі, саме плівки «3М» не залишають будь-якого залишку клейового шару після їх демонтажу.

Асортимент вибору матеріалів та рекламних поверхонь розширює межі подання рекламодавця про його реальних можливостях з компанією “PRIISK GROUP”.

Більш детальну інформацію про виробництві й розміщенні реклами в екстер’єрі, Ви зможете знайти у розділах «Оформлення вітрин», «Оформлення торгових точок», «намети, Намети з рекламою», «Банери на фасадах будівель» та «Оформлення холодильного обладнання».

Фотографії робіт

Для детального перегляду натисніть на зменшене зображення.
Ви можете подивитися більше цікавих робіт.

Реклама на підлозі в торгових центрах (ТЦ)