Зовнішня реклама

Зовнішня реклама
Зовнішня реклама2021-04-07T13:04:12+02:00

Зовнішня реклама — один із найбільш ефективних, поширених і старих способів просування товарів і послуг, інформування споживачів про акції, розпродажі, переваги того чи іншого продукту, бренду. Передбачає використання об’ємних і невеликих носіїв, які розташовуються поза приміщеннями і впливають на дуже широку аудиторію. Зазвичай їх встановлюють у найбільш прохідних місцях — на центральних вулицях, поруч із супермаркетами, торговельно-розважальними центрами.

Процес виробництва зовнішньої реклами включає цілий комплекс робіт. Це проектування, розробка стилістики і дизайну конкретного виробу, а також монтаж готових носіїв на будинках, білбордах, магазинах. Існує дуже багато форм зовнішньої реклами, їхня кількість з роками тільки збільшується, поповнюється новими, інноваційними варіантами.

Головні переваги

Основне призначення таких виробів — перш за все збільшення показників від продажу товарів або послуг, залучення нових клієнтів до компанії шляхом використання влучного, короткого тексту, зображення, яке привертає увагу. Зовнішня реклама може спрацювати відразу або через якийсь час. Завдяки своїй ненав’язливості і простоті вона сприймається дуже легко. Часто людина й сама не помічає, як перечитує оголошення, розташовані на великих конструкціях, і підсвідомо запам’ятовує їх, щоб згадати, коли виникне потреба.

Основні переваги цього методу просування товарів та послуг такі:

  • помітність. Часто замовники обирають виготовлення широкоформатних виробів із великими літерами й картинками. Їх бачать здалека. Конструкції зазвичай розташовують вздовж доріг — тоді їх добре видно усім водіям та пасажирам, що проїжджають повз. Якщо це сітілайти із підсвічуванням, тоді зображення видно і вночі;
  • налаштування таргетингу за географічним принципом. Можна вибирати будь-які вулиці чи райони міста. Найкраще — ті, де знаходяться магазини компанії або де щодня проходить велика кількість людей, в тому числі й тих, що відносяться до цільової аудиторії;
  • оригінальна подача. Під час друку використовують сучасні технології — кольорові зображення, підсвічування тощо. Привертають більше уваги також об’ємні інсталяції, змінні, динамічні картинки;
  • охоплення широкої аудиторії. Якщо встановити білборд на зупинці громадського транспорту, можна не мати сумнівів, що щодня рекламне повідомлення прочитуватимуть десятки і сотні людей;
  • цілодобова, постійна взаємодія зі споживачем.


Зовнішня реклама чудово працює на зростання попиту і підвищення продаж. Але вона має бути виконана грамотно, адже її специфікою є недовгий контакт з аудиторією. Людина може дивитися на конструкцію кілька хвилин або навіть секунд, і цього часто недостатньо, аби запам’ятатися. Тому текст має бути максимально коротким, виокремлюючим головне.

Найкраще, коли виготовити зовнішню рекламу беруться справжні професіонали. Замовити її для просування вашого бренду вигідно в нашій компанії. Ми використовуємо сучасні технології друку, гармонійно поєднуємо традиційне з найбільш трендовим і модним. Пропонуємо широкий комплекс послуг із виготовлення різних форм зовнішньої реклами в Києві за доступною ціною.

Такий спосіб просування варто використовувати, плануючи маркетингову кампанію для різних випадків. Він ефективний, коли потрібно вивести нову торгівельну марку на ринок, ознайомити аудиторію з товаром чи послугою, повідомити про акції, розпродажі, гарячі пропозиції. По мірі існування компанії зовнішня реклама підтримує лояльність клієнтів, допомагає зберегти симпатії до вже існуючого бренду, збільшити продажі і частку ринку.

Які є різновиди

Використовується дуже багато різних форм, які відрізняються за розмірами, способами встановлення й виготовлення, зовнішнім виглядом. Найбільш поширені — це:

  • афіша. Друкований рекламний носій, який призначений для інформування широкої аудиторії про майбутні заходи, події. Виготовляється на односторонньому папері або картоні, завжди робиться кольоровою. Призначена для розклеювання всюди, де це дозволено законом;
  • білборд. Рекламний щит великої площі, монтується на міських вулицях і вздовж автомобільних трас. Один із найдієвіших способів просування, що привертає увагу водіїв, пасажирів, пішоходів та проглядається з великої відстані. Стандартний розмір — 6х3. Для короткотривалої акції використовується папір блюбек, для довготривалої, коли зображення не буде змінюватись, — банер;
  • сітілайт. Це конструкція з вмонтованою внутрішньою підсвіткою. Вона складається зі світлодіодних або люмінесцентних ламп, які роблять зображення видимим у вечірній та нічний час. Встановлюється на зупинках громадського транспорту, поруч із торгівельними центрами, вздовж вулиць і доріг;
  • вивіска. Це щит, на якому друкують назву компанії, піктограми і фірмовий стиль, що вказують на вид її діяльності. Вивіски малюють або роблять неоновими. Перші зовні схожі на звичайні афіші, але для них можуть також застосовуватись технології аерографії чи графіті.


Дуже поширені також світлові короби й таблички з підсвічуванням, об’ємні літери, банери, фасадні і дахові вивіски.

Особливості виготовлення

В нашій компанії можна замовити різні форми зовнішньої реклами для просування вашого бізнесу. У своїй роботі ми використовуємо лише сучасні, якісні матеріали, що відрізняються високою стійкістю до різних негативних явищ. Якщо це білборд, то він завжди робиться чітким, добре помітним на великій відстані. Підходящі матеріали для нього — ті, що не бояться опадів та різких перепадів температур, не вигоряють на сонці й дуже довго залишаються яскравими та привабливими.

Наприклад, серед більшості замовників дуже популярна банерна тканина. Все тому, що її ціна доступна, і при її використанні є можливість часто змінювати інформацію щодо акцій, розпродажів або знижок. Її кріплять на спеціальну раму або безпосередньо на фасад торгівельного, офісного центру чи іншої будівлі. При нанесенні зображення на полотно використовується широкоформатний друк на спеціальному принтері.

Вивіски робляться односторонніми і двосторонніми в залежності від побажань та бюджету замовника, а також цілей, яких він хоче досягти. Підсвічування буває зовнішнім та внутрішнім. Перше — це прожектори, у тому числі й різнокольорові. До внутрішнього освітлення відносяться неонові чи світлодіодні варіанти. При використанні будь-якого типу конструкцію помітно здалека навіть вночі, а витрати на електроенергію виходять мінімальними.
Вартість зовнішньої реклами залежить від матеріалів і технологій, використаних для її виготовлення. Враховується також складність виробу, кількість засобів, призначених для нього. Світлова реклама завжди виходить дорожче, ніж та, що робиться без підсвічування, але й ефект від неї виходить кращим.

Під час виготовлення треба враховувати основні складові успіху зовнішньої реклами:

  • подача повідомлення у стислій формі, щоб його можна було прочитати за кілька секунд;
  • стійкість матеріалів до будь-яких погодних умов;
  • розміщення у місцях із гарною видимістю, де щодня проходить та проїжджає велика кількість людей.

Для більш якісного впливу на читача варто використовувати яскраві, влучні тематичні зображення.

Вивіски

Виготовлення та монтаж вивісок і лайтбоксів по всій території України.

Вивіски

Банери та брандмауери

Виготовлення та монтаж банерів та брандмауерів по всій території України.

Банери

Штендери

Виготовлення штендеров на всій території України.

Штендери

Стели, сітілайти і таблички

Виготовлення штендеров на всій території України.

стела, сітілайт, табличка

Реклама на холодильному обладнанні

Виробництво і нанесення рекламних имеджей замовника на його холодильному устаткуванні (по всій Україні).

Оформлення торгових точок

Оформлення торгових точок

Виробництво і нанесення рекламних іміджів замовника на торгових точках, МАФах у всіх містах України.

Нанесення реклами на вітрини

Оформлення вітрин магазинів

Виробництво та нанесення зображень на скляні вітрини. Розробка і адаптація дизайну.

Нанесення реклами на вітрини

Напільна реклама

Виробництво, розміщення і оренда місць (підлога) у магазинах, торговельних мережах і супермаркетах по всій Україні.

реклама на Підлозі