Реклама на тролейбусах

Реклама на тролейбусах
Реклама на тролейбусах2017-09-27T10:34:51+00:00

ЗАБРЕНДОВАНО ТРОЛЕЙБУСІВ З 1991

    НАШИМИ КЛІЄНТАМИ ВЖЕ СТАЛИ ПОНАД 700 КОМПАНІЙ

    Invalid WP Real Media Library ID encountered.
    Дізнатися вартість

    Виготовлення реклами на тролейбусах, розміщення реклами на тролейбусах. Реклама на громадському транспорті.

    Реклама на тролейбусах UEFA Euro-2012

    РRIISK GROUP – перша українська компанія транспортної реклами, визнаний лідер цього ринку. З 1991 року PRIISK виготовив рекламу більш ніж на 40 тис. одиниць транспорту в п’ятдесяти двох містах країни і в сусідніх країнах. Крім реклами на фірмовому транспорті компаній, ми розміщуємо рекламу на самих різних форматах транспорту, в першу чергу реклама на (в) тролейбусах (дивіться основний розділ). Активним найкращий екстендерів рекламних компаній наших замовників в таких містах, як Київ, Харків, Дніпропетровськ, Одеса, Донецьк, Львів, Сімферополь та інших, є реклама на громадському транспорті, тобто виготовлення реклами на (в) тролейбусах, трамваях, автобусах різних марок і типів у всіх обласних центрах України. Послуга виготовлення реклами на тролейбусах і прокат реклами на тролейбусах з орендою бортів користується особливою популярністю в українських рекламодавців.

    Як і реклама на приватних маршрутних автобусах, реклама на муніципальному (громадському) транспорті, в першу чергу реклама на (в) тролейбусах, – активно відпрацьовує іміджеву завдання – впізнаваність бренду (продукту), як по кольоровій гамі, так і впізнаваності товару і виховує лояльність до товару у споживчому середовищі. Важко переоцінити саму ефективність тролейбусів, як мобільних носіїв порівняно зі стаціонарними конструкціями та їх колірними плямами статичних форматів. З інформацією про ефективність транспортної реклами в цілому та про рекламу (в) тролейбусах, мовою цифр і досліджень, Ви зможете ознайомитися на нашому сайті (банер справа «Ефективність реклами на транспорті.» Розміщення реклами на транспорті (реклама на тролейбусі) для рекламодавця досить простий бізнес-процес, але для інформованості наших партнерів, ми хочемо детальніше поділиться своїм двадцятирічним досвідом та практикою у виробництві і розміщенні реклами на (в) тролейбусах і на іншому міському транспорті муніципальної власності. На цій сторінці ви зможете побачити кілька десятків найцікавіших фото робіт реклами на тролейбусах в Україні.

    Реклама на тролейбусах

    Отже, оренда, експонування або «прокат» тролейбуса, як і інших транспортних носіїв у кожному місті має свою прив’язку до тарифу. На тариф, розміщення реклами на (в) тролейбусах в деяких містах, в першу чергу таких як: Київ, Харків, Дніпропетровськ, Донецьк, Одеса, Львів, Сімферополь впливають такі параметри як: маршрут, вид транспорту (тролейбус, трамвай, автобус), тип транспорту «одиничка» (стандартний) і «гармошка» (подовжений). Типи, як правило мають різновиди, як на тролейбусі, так і в інших носіях. У ряді міст серед тролейбусів, трамваїв та автобусів існує в кожному з видів «одиничка», «гармошка» ще й марки, наприклад, Shkoda, DAС, ЗИУ, МАЗ, ПАЗ, ЛАЗ і т. п. Для рекламодавця це не буде проблемою тому, що PRIISK GROUP знає в якому місті і на якому маршруті, який вид, яка марка тролейбуса чи автобуса, трамвая. Оригінал-макет розробляється нами, як правило, на базову модель. Якщо це тролейбус, то на марку Shkoda, а потім – нами адаптується під дизайн на інші типи тролейбусів для складання рекламної програми з точки зору ціни виробництва реклами на тролейбусі. Відповідно, ті чи інші дизайнерські уточнення географії бортовий поверхні борту тролейбуса формують фінансову складову розрахунків статті “виробництво” від точного метражу, як звичайної самоклеющейся плівки для широкоформатного сольвентного друку іміджу, ламінату так і плівок для тих же робіт (ONE WAY VISION “перфорація”) для поклейки на скла громадського транспорту і в першу чергу тролейбусних вікон.

    Повертаючись до специфіки рекламування на (в) тролейбусах та іншому транспорті важливо при плануванні рекламних заходів «закласти» витрати на захист широкоформатного повнокольорового друку від зовнішніх впливів: сонце, жорсткі щітки на мийках і т. п. Захисна ламінація або ламінат прозорою плівкою, одразу після процесу друку, збереже Вашу рекламу на тролейбусі протягом року практично без змін. Після виготовлення тролейбусної реклами менеджмент PRIISK GROUP передає Замовнику фотозвіт виконаної програми з зображеннями тролейбусів з рекламою в містах України і починає супровід реклами до дня закінчення рекламної компанії. Відділ контролю компанії в разі виявлення пошкоджень реклами на тролейбусі, реставрує рекламне зображення для подальшого експонування. Датою початку рекламної компанії, як правило, вважається середній день між виходом першого тролейбусного транспортного засобу і останнього. Усереднений термін виробництва рекламних робіт на 100 одиницях транспорту (тролейбус) в містах країни 15-20 робочих днів. Надані цінові параметри по рекламі на (в) тролейбусах для наших клієнтів включають всі витрати та податки, а також реверсивне відновлення (або перефарбовування) муніципального транспортного засобу в первинний стан (встановлений паспортний колір). Інформацію про рекламу на муніципальному транспорті та по рекламі на тролейбусі зокрема, з практичними рекомендаціями, Ви зможете знайти на нашому сайті у розділі «Прес-центр», у статтях раніше опублікованих в ЗМІ за відповідними тематиками, зокрема в статті: «Ви хочете знати все про рекламу на транспорті в Україні?»

    Також, важливо додати, що мабуть не дарма розміщення реклами на (в) тролейбусах, як на громадському транспорті в цілому називають «не зовсім простим ринком». Він має свою специфіку. Погодити кожну одиницю транспорту тролейбусної реклами в кожному місті в профільних муніципальних відділах не проста справа. Але все це наше підприємство бере на себе і виконує швидко. Ні для кого не секрет, що при виході PRIISK GROUP на ринок муніципальних носіїв в містах України, в першу чергу реклами на (в) тролейбусах, ми сформували свою систему партнерських компаній. У містах, де нам не змогли (або не захотіли) надати нормальні ціни локальні підрядники, для всеукраїнських програм, ми були змушені самотужки укласти прямі договори з міськими трамвайно-тролейбусними управліннями, ніж зекономили кошти для майбутніх замовників. Для PRIISK GROUP – єдиного всеукраїнського оператора реклами, здатного без посередників розміщувати рекламу в країні, важливо стовідсоткове прогнозування і передбачуваність всіх процесів, пов’язаних з рекламними замовленнями наших клієнтів. Ми, вперше в Україні, запропонували прозору систему партнерства, коли рекламодавець має можливість своїми силами здійснити вибірковий або повний контроль, як кількість одиниць транспорту та їх маршрутів, у тому числі і реклами на (в) тролейбусах, так і терміну прокату реклами на (в) тролейбусах і інших видах транспорту. Це дозволить попередити можливі дії нечесних підрядників – операторів реклами, які можуть використовувати такі методи, як не виготовлення усієї кількості транспорту (тролейбусів) з рекламою за рахунок підробки фотозвітів, дострокове скорочення частини програми по терміну експонування і т. п. У нашому випадку ми запропонували нашим клієнтам прозору схему дислокації транспорту по всій рекламної програмі в містах України, з зазначенням не тільки міста чи маршруту, але і бортового номера тролейбусної одиниці, координат депо та його адресу, контактний телефон та імена відповідальних осіб у ТТУ міст, тобто представників муніципальних транспортних підприємств. Володіючи такою інформацією ваші представники на місцях без особливих зусиль зможуть зателефонувати, наприклад, в депо, у місті, де вони живуть, робочий телефон керівника або відповідальної особи і звернувшись по імені, по батькові запитати, наприклад, «Ви не могли б уточнити, наша реклама, ТМ «Наша Марка» є на тролейбусі, бортовий номер 7556 на маршруті №5?» або «Ми не знайшли свого тролейбуса з рекламою на маршруті, ми могли б подивитися на нього на території депо сьогодні вдень, якщо він дійсно на короткостроковому ремонті?» Докладно про способи контролю ми вже раніше публікували інформацію в ЗМІ (читайте статтю у нас на сайті у розділі «Прес-центр», «Ви хочете знати все про рекламу на транспорті в Україні»).

    Зі зрозумілих причин рекламодавці, які раніше стикалися з такою недобросовісною конкуренцією, як в рекламі на (в) тролейбусах, так і на інших носіях не поспішають афішувати свої проблеми з нечесним підрядником а просто на наступний рік обирають іншого партнера. Цим і користуються поки не чесні гравці ринку, але коло їх клієнтів скорочується з кожним роком. Тому важливо не тільки вимагати розширеної інформації про транспортний засіб та контактів і адрес балансоутримувачів транспорту, але і передбачати жорсткі штрафні санкції в договорах при виникненні подібних ситуацій. Всім відомо, що реклама на (в) тролейбусах, як і на інших муніципальних носіях має мінімальну кількість годин, яке вона зобов’язана перебувати на обраному замовником маршруті, згідно умов трамвайно-тролейбусних управлінь міст, – це 180 годин на місяць. Насправді фактично реклама експонується на (в) тролейбусах набагато більше на обраному маршруті, крім цього можливі ротації за іншим маршрутом створюють більший ефект покриття міста. Ось чому виробники (підрядники) реклами, на транспорті відштовхуючись від умов балансоутримувача транспорту в містах України, також закладають мінімальне перебування на маршруті тролейбуса 180 годин зі своїми клієнтами, замовниками реклами на транспорті. Коли замовник має розширеною інформацією про всієї транспортної програми (описано вище), він має можливість швидкого контролю. Навіть якщо тролейбус у визначений день не перебуває на обраному маршруті можна перевірити його інше фактичне місцезнаходження, зв’язавшись безпосередньо з представниками депо або тролейбусного управління. І тут або він (тролейбус) на короткостроковому ремонті, значить на території депо по відомому рекламодавцеві адресою, або на відомому рекламодавцеві зміненому на цей день маршруті. Знаючи кінцеві зупинки маршруту або просто перебуваючи на маршруті можна за 2-3 години оборотності одиниці тролейбуса промоніторити фактичну наявність реклами на ньому. Крім цього є погоджувальні документи на розміщення кожної одиниці з датою розміщення реклами та її демонтажу, які підписуються балансоутримувачем. Вимагайте їх і перевіряйте.

    Природа походження таких нечесних маніпуляцій виходить не від здатності того чи іншого підрядника працювати з мінімальним прибутком, виконуючи великі обороти виробництва реклами, а точніше з неконкурентністю його можливостей. Саме такі недобросовісні підрядники, намагаючись довести, що вони краще, як правило і звинувачують конкретне підприємство, тобто конкурента, прикриваючи свої саме такі не сумлінні наміри. Ми поділяємо думку людини №1 в українському футболі Валерія Васильовича Лобановського – «Не треба бути краще, треба бути конкурентнішим». Вам, як рекламодавцеві треба і визначити хто конкурентней. Вимагайте у менеджменту PRIISK GROUP детальну інформацію про «прозорої системи партнерства» і ми відповімо на всі ваші запитання, щоб не вчитися на своїх помилках і мати можливість робити об’єктивний вибір.

    Не є секретом, що КОПАЛЬНЯ – єдина компанія в рамках СНД, яка є конвертором комерційної графіки, тобто офіційним дилером – продавцем вінілових плівок самоклеючих (виробництва 3М США і LG Корея), які ми пропонуємо в продаж і виробником реклами на транспорті одночасно. До цього необхідно додати, що всі процеси від дизайну, супроводу, виробництва, моніторингу і контролю, знаходяться також в рамках групи компаній PRIISK (див. головна сторінка сайту). Повний цикл власного виробничого обладнання, широкоформатний друк, ламінація, векторна порізка тощо, як і повний цикл супроводу клієнта, персонализирует відповідальність за якість, гарантії, і кращі строки виконання рекламних робіт. (Читайте у нас на сайті в розділі «Новини», «Встановлений рекорд швидкості робіт».

    PRIISK GROUP – це реклама на (в) тролейбусах, трамваях, автобусах в Києві, Дніпропетровську, Донецьку, Харкові, Одесі, Львові, Вінниці, Ужгороді, Херсоні, Хмельницьку, Черкасах, Чернігові, Чернівцях, Житомирі, Запоріжжі, Івано-Франківську, Кіровограді, Луганську, Луцьку, Миколаєві, Полтаві, Рівному, Сімферополі, Сумах, Тернополі та інших містах України, включаючи ближнє зарубіжжя.

    Проводячи та плануючи програми з реклами на тролейбусах в Україні і зокрема в Києві важливо враховувати основні магістральні шляхи і вузлові розв’язки. Реклама на (в) тролейбусах в Києві буде особливо ефективна, коли задіюються ті райони міста, де «проживає» чи «працює» ваш споживач (клієнт). Дивіться Основні маршрути: Реклама на (в) тролейбусах в Києві. Виготовлення та розміщення рекламного сюжету, тобто реклама на тролейбусах в Харкові, так само повинна плануватися виходячи з ваших планів, виду товару і бюджету програми. Дивіться Основні маршрути: реклама на (в) тролейбусах в Харкові. Реклама на тролейбусах в Дніпропетровську так само розміщується переважно на довгих маршрутах покривають два береги Дніпра або локально на кожному з частин міста. Основні маршрути: реклама на (в) тролейбусах в Дніпропетровську. Важко переоцінити можливості реклами на тролейбусах в Донецьку, тому так само, як і в Києві, необхідно «покривати» основні магістралі і вузлові розв’язки. Основні маршрути: реклама на (в) тролейбусах в Донецьку. Покриття маршрутів реклами на тролейбусах в р. Одеса теж орієнтоване на взаємозв’язок центру міста, курортної зони і спальних районів. Основні маршрути: реклама на (в) тролейбусах в р. Одеса. При розміщенні реклами на тролейбусах у Львові такого типу транспорту більше підійдуть основні транспортні артерії. Основні маршрути: реклама на (в) тролейбусах р. в Львові. Планування реклами на тролейбусах в Сімферополі таким же чином орієнтоване на магістральні напрямки, де зосереджена більша кількість жителів міста і знаходиться більше транспорту. Сезонної можна назвати рекламу на тролейбусах на трасі Сімферополь-Ялта. Основні маршрути: реклама на (в) тролейбусах в Сімферополі.

    Розміщення реклами на (в) тролейбусах в Києві, Харкові, Дніпропетровську, Одесі, Донецьку, Львові, Сімферополі та інших містах України за своєю специфікою виробництва і планування однакові. Так реклама на (в) тролейбусах в Києві не має особливих відмінностей від поняття реклама на (в) тролейбусах в Харкові. Розміщення і реклама на (в) тролейбусах в Дніпропетровську носить схожі завдання і цілі, як і реклама на (в) тролейбусах в р. Одеса. Планування і реклама на (в) тролейбусах в Донецьку активно просуває продажу і проводиться, як і реклама на (в) тролейбусах у Львові з урахуванням його територіального розташування. Реклама на (в) тролейбусах в р. Сімферополь теж дуже популярний вид зовнішньої реклами для просування, як і в цілому, реклама на (в) тролейбусах в Україні.

    МОЖЛИВО, ВАС ТАК САМО ЗАЦІКАВЛЯТЬ ІНШІ ВИДИ РЕКЛАМИ

    Реклама на маршрутках

    Реклама на маршрутках

    Реклама на автобусах

    Реклама на автобусах

    Реклама на вантажному транспорті

    Вантажний транспорт