Реклама на транспорті

Реклама на транспорті
Реклама на транспорті2021-04-06T15:57:01+02:00

ВИГОТОВЛЕННЯ ТА РОЗМІЩЕННЯ РЕКЛАМИ НА ТРАНСПОРТІ

Реклама на тролейбусах

Реклама на тролейбусах

Реклама на маршрутках

Реклама на маршрутках

Реклама на автобусах

Реклама на автобусах

Реклама на трамваях

Реклама на трамваях

Реклама на автотранспорті

Легковий транспорт

Реклама на вантажному транспорті

Грузовой транспорт

ВСЬОГО ЗАБРЕНДУВАЛАСЯ ТРАНСПОРТУ C 1991 РОКУ

    НАШИМИ КЛІЄНТАМИ ВЖЕ СТАЛИ ПОНАД 700 КОМПАНІЙ

    Реклама на транспорті

    Для просування товарів та послуг, інформування цільової аудиторії про відкриття нових магазинів, проведення акцій, розпродажу широко використовується зовнішня реклама. Вона привертає увагу великої кількості людей, адже розміщується завжди у публічних місцях, там, де щодня буває багато перехожих. Для сповіщення про переваги товарів або послуг, передачі інформації використовують короткий, влучний текст, яскраву тематичну картинку, логотип компанії.

    Реклама на транспорті міського або міжміського сполучення — послуга, яка передбачає розміщення маркетингових повідомлень зовні чи всередині автомобіля, мікроавтобусу, тролейбуса, трамвая. Це один із найефективніших інструментів для зацікавлення клієнтів та залучення нових споживачів. Популярність такої маркетингової методики обумовлена, в першу чергу, широким охопленням, адже громадським транспортом щодня користується багато людей.

    Головні переваги

    Реклама на транспорті

    Розробляючи стратегію просування своїх товарів або послуг, обираючи ефективні засоби для привернення уваги широкої аудиторії, керівники різних компаній, незалежно від напрямку діяльності, часто замовляють рекламу на транспортних засобах. Це прогресивна, поширена практика, яка допомагає за короткий проміжок часу значно підвищити показники продаж, підняти рейтинги продукції, забезпечити гарний, позитивний імідж фірми.

    Переваги розміщення рекламних повідомлень на громадському та іншому транспорті беззаперечні:

    • високі показники успішності. Це пояснюється дуже просто: через особливості людської психології. Наш мозок завжди першочергово реагує на все, що яскраве, рухається, максимально привертає увагу. Динамічна реклама завжди краще і простіше запам’ятовується у порівнянні із статичною, навіть якщо у ній ідеться про не дуже потрібні людині на даний момент речі;
    • великі розміри оголошення. Є різні формати реклами, що відрізняються за вартістю. Дуже поширений варіант — практично повне обклеювання транспортного засобу спеціальними плівками з короткими повідомленнями для просування та інформування аудиторії. Перехожий обов’язково звертатиме увагу на яскраві, великі літери;
    • охоплення широкої аудиторії. Якщо це громадський транспорт, то щодня, вранці і ввечері, ним користується велика кількість людей. Маршрутні таксі, трамваї та тролейбуси проходять там, де багато перехожих, тому рекламні повідомлення впадають в очі не лише пасажирам;
    • довга демонстрація. Повідомлення, розміщені всередині транспорту, знаходяться перед очима людини увесь час, доки вона їде. Так більше шансів, що вона не просто запам’ятає назву, а запише контакти для зв’язку в майбутньому.

    Оголошення зовні можна розміщувати на дверях, вікнах, колесах. Так як швидкість руху громадського транспорту, особливо в межах міста, зазвичай невисока, контакт з перехожими виходить достатньо довгим.
    Брендування авто

    Успіх такої реклами також пов’язаний з її ненав’язливістю. Якщо йдеться про ролики на радіо чи телебаченні, то вони не мають такого ефекту, адже більшість користувачів сприймає їх дуже негативно. Але гарна картинка на бортах автобуса чи тролейбуса не заважає займатися звичними справами. Аспект ненав’язування є одним із головних у просуванні товарів чи послуг.

    Важливою перевагою можна назвати також креативний підхід. Сучасні агентства займаються розробкою рекламного повідомлення, обирають найбільш влучні та вдалі картинки, повідомлення. Велика площа транспортного засобу дає можливість дизайнерам проявити максимум фантазії та винахідливості.

    Зовнішня реклама

    Може передбачати повне брендування, тобто оклеювання усієї площі транспортного засобу, окрім тих місць, де це заборонено правилами дорожнього руху, або розміщення оголошень лише на корпусі або вікнах автомобіля. Обидва варіанти мають свої переваги й недоліки, які варто враховувати, перш ніж робити замовлення.
    Реклама на авто

    Для повного брендування використовується громадський транспорт — автобуси, тролейбуси, трамваї, маршрутні таксі — або власні машини підприємства. Для цього використовують самоклеючі плівки. Зверху наносять захисне ламінування, аби зображення не постраждало від вологи й не вигоріло на сонці.

    Основні переваги:

    • великі розміри. Коли реклама охоплює широку площу і багато місця відведено саме для конкретного товару або послуги, тоді компанія не просто привертає увагу, а викликає повагу, бажання звернутися саме до неї;
    • помітність. Важко пропустити повідомлення, яке охоплює велику площу;
    • унікальність. Не кожна фірма може дозволити собі такий спосіб просування, адже його ціна доволі велика. Це прекрасний шанс для будь-якого підприємства малого чи середнього бізнесу виділити себе.

    Головним недоліком варто вважати високу вартість такого розміщення. Для оклеювання рекламними повідомленнями громадський транспорт надається в оренду, зазвичай мінімум на 3 місяці. Його треба підготувати під брендування. Додатково сплачується виготовлення плівки.

    Розміщення реклами на транспорті всередині або на невеликій площі (вікнах, дверях) більше підходить для новостворених організацій, так як коштує набагато дешевше. Розмір можна обирати різний. Тут також використовується самоклеюча плівка. Такі повідомлення привертають менше уваги, тому найчастіше їх поєднують із широкоформатним способом.

    Внутрішня реклама

    Розміщення оголошень всередині транспорту має найважливішу, серйозну перевагу — довгий контакт з потенційним клієнтом. Доки людина їде, в неї є достатньо часу, аби прочитати текст, сфотографувати його, знайти сторінку компанії у соціальних мережах або навіть зателефонувати. Ще одним важливим плюсом є охоплення найрізноманітніших груп людей, а насамперед — тих, для кого рекламне повідомлення є потенційно цікавим.
    Реклама на громадському транспорті
    Для розміщення реклами всередині транспорту обирають:

    • салони автобусів, тролейбусів, трамваїв чи маршрутних таксі. Це плакати різних форматів, від А2 до А4, що наклеюються на вікнах або над ними, на рівні очей пасажирів, як сидять чи стоять;
    • підголівники сидінь. Для цього також робляться плакати трохи меншого формату, А4–А5. Вони додатково ламінуються, аби надовго зберегти якість зображення. Для одного транспорту виготовляють цілий тираж однакових, в залежності від кількості місць у салоні;
    • табло всередині транспорту, «бігаюча строфа». Це динамічна реклама, яка привертає увагу своєю змінністю, постійним рухом. Її добре видно навіть тим пасажирам, які знаходяться в задній частині автобуса або тролейбуса. Але візуальні образи в такому форматі не використовуються, тому вплив на аудиторію може вийти недостатньо ефективним;
    • монітори всередині транспорту. Така реклама виглядає як упорядкована послідовність слайдів з інформацією для просування. Це чудова можливість красиво, оригінально розповісти про свій бренд.

    Для реклами можна використовувати не лише громадський транспорт. Для брендування підходять корпоративні автомобілі, як легкові, так і вантажні, — цистерни, грузові холодильники, фургони, буси, фури. Під час наклеювання плівки з рекламними повідомленнями варто враховувати вимоги правил безпеки дорожнього руху.

    Узнать стоимость