Виготовлення штендерів

Виготовлення штендерів
Виготовлення штендерів2021-04-07T13:53:30+02:00
Дізнатися вартість

Штендер являє собою мобільний стенд невеликих розмірів рекламного характеру. Він складається з двох частин однакового формату, з’єднаних металевою рамою. У розкладеному вигляді конструкція схожа на курінь. У просторіччі її називають розкладачкою. Форма такого носія доволі проста, легка, але надійна й дуже стійка, що досягається завдяки наявності чотирьох опорних точок.

Штендери для реклами застосовуються тоді, коли компанія хоче привернути більше уваги перехожих до своїх товарів і послуг, спонукати їх зробити покупку або звернутися за вказаними контактами. Саме тому такі конструкції часто використовують як елементи зовнішньої, вуличної реклами. Вони досить міцні, мають високу здатність витримувати сильні пориви вітру.

Особливості виготовлення, принципи розміщення

Для встановлення штендера застосовуються опорні стійки, профільний каркас і спеціальне поле, на якому розміщується рекламна інформація у вигляді зображення та тематичного, короткого й дуже влучного тексту. Зазвичай це виносна конструкція, яка встановлюється поруч із магазином чи точкою, де продаються товари або надаються послуги. Після закриття точки штендер прибирають.

Такий переносний стенд універсальний, він може вдало використовуватися будь-якими компаніями для просування бренду, сповіщення про розпродажі, акції, відкриття нових торговельних точок. У зовнішній рекламі поширені такі моделі:

  • прямокутні – вважаються стандартним, найпростішим за формою й технологією виготовлення варіантом;
  • арочні та Т-подібні;
  • розкладні – у вигляді куреня;
  • односторонні – для розміщення рекламної інформації з одного боку. Другою стороною їх зазвичай повертають до торгової точки, щоб вона не проглядалася перехожими;
  • двосторонні – інформація присутня з обох боків, помітна з будь-якої точки вулиці.

Інформація про бренд або товари може з часом змінюватися. Для такої мети роблять рекламні штендери, оснащені клік-системами. Це профільні конструкції, які забезпечують швидку зміну інформаційного матеріалу, коли в цьому виникає потреба. Дизайнерське рішення залежить від напрямку діяльності й специфіки роботи фірми.

Штендери – поширені серед торговельних організацій і компаній виносні рекламні конструкції, які надають населенню послуги різного характеру. Здебільшого такі стенди потрібні салонам краси, спортивним центрам, невеликим магазинам та бутікам, агентствам нерухомості, туристичним компаніям.

Щит встановлюється на вулиці, але так, щоб не перешкоджати вільному руху пішоходів. Стійка може використовуватися всередині приміщення, наприклад, великого торговельного центру. Тоді її монтують збоку проходів, аби вона не заважала людям вільно пересуватися територією.

Ефективність штендера залежить від сукупності кількох факторів:

  • простота візуального сприйняття. Конструкція має бути добре помітною для пішоходів, інформація на ній повинна друкуватися простою, зрозумілою мовою, яскравим, великим шрифтом;
  • привабливе оформлення. Варто використовувати гармонійне поєднання різних кольорів – це дозволить швидше й простіше привернути увагу багатьох перехожих;
  • якісний зміст. Стенд має викликати інтерес.

Штендер має бути довговічним і стійким до будь-яких зовнішніх або погодних впливів. Потрібно застосовувати лише міцну підставку, яка здатна витримувати сильні пориви вітру. Найкращий матеріал для каркаса – анодований алюміній. Для рекламного поля використовують пластик або композитний матеріал. Важлива не лише його міцність та стійкість, а також ідеально гладка, рівна поверхня.

Invalid WP Real Media Library ID encountered.

НАШИМИ КЛІЄНТАМИ ВЖЕ СТАЛИ БІЛЬШЕ 700 КОМПАНІЙ